O MNĚ

O MNĚ / PREZENTACE

Jsem restaurátor a sochař. Fotograf a designér. Jsem intenzívní stavitel a tvůrce listnatých zahrad. Modernista i historik. Patriot i cestovatel. Občas publikuji a přednáším, jindy třeba kopu díry. Donedávna jsem byl koncertující muzikant a pořád jsem posluchač závislý na kvalitním zvuku. Jsem také znalec a sběratel. Ale třeba i zachránce psů. Jsem obhájce spalovacích kombíků vyšších tříd a současně lehčí detailer. Jsem pořád ještě trochu sporťák i fanoušek.

Dělám toho strašně moc a dělám to rád. Na ničem nejedu, dopuje mě nekonečná chuť něco posouvat a mimo to jsem workoholik. Realizacemi často začínám tam, kde jiní končí. Řeším
komplikované věci, ale preferuji minimalismus. Ctím řemeslo, bez něhož nevznikne přidaná hodnota. Posun vpřed realizuji pohledem zpět. Jsem pečlivý a precizní. Také náročný, ale vždy
s pokorou. Nosím montérky i společenský oblek. Bývám špinavý od práce, ale nesnáším
špinavé boty do společnosti. Ze všeho nejvíc spoléhám na své schopnosti. Jsem neobvykle komplexní a proto se mi daří. A jsem neustále 
svůj.

Jsem manžel a táta, mám skvělou rodinu. Rád s ní jezdím hlavně po Čechách a poznávám
a užívám. A neobejdu se bez kávy s lidmi, které mám rád.

GALERIE

Oddělit pásem – fotky s rodinou (bez textu, jen foto) + s Ilonkou u Rudolfina

Dolů rozdělit na jednotlivé sekce (vždy krátký text + ukázky) – restaurování (a podnikání, od mala + fotky?), tvorba (výtvarka, čerti v novinách aj.), fotografie, design, rekonstrukce (bydlím a podnikám výhradně ve svém), zahrady, historie a moderna, hudba (TJ, hudebka, diplomy…), sběratelství, psi, auta (mj. nacouvám kamkoliv s přívěsem), sport

Insignia – už předchozí generace měla za nárazový test víc než volvo, 4×4 na válečkách deklasovalo audi, evropské auto…

Nová – světla (možná nejlepší na trhu), brzdy (nejlepší brzdy, jaké jsem kdy měl…), podvozek (Hrubis – taak moc dobrej, naprosto deklasuje všechny ostatní), design (Hrubis), sedačky (AGR, 10% rozpočtu vývoje jen na ně), interiér (smysluplná kvalita až prémiovost), budíky (informačně možná nejlepší na trhu), pohon – vypínatelný (Čabák, nemá žádné jiné osobní auto), jízdní vlastnosti (Karpat, neuveritelné, ako sa drží), na sněhu (98%), 20 kola nevadí, audio (famózní) 

parádní řidičské auto, opel si šel svou cestou, je tak specifická, že to je asi její největší problém, lidi nechtějí podstatu, chtějí jednoduchý mainstream 

Přejít nahoru